ShareLife methode

De ShareLife methode is een trainingsmethode en een theorie.

De trainingsmethode is ontworpen aan de hand van de nieuwste inzichten in de manier waarop mensen leren. Inzichten op basis van klinisch onderzoek in de psychologie en ervaringen uit de topsportwereld. Dit heeft geleid tot een brand nieuw trainingsprogramma dat alle inzichten combineert. De looptijd van 9 tot 12 maanden, de korte coaching sessies in groepsverband, gecombineerd met impactvolle mini congressen en masterclasses: alles is erop gericht om je optimaal gebruik te laten maken van je ondernemende potentieel. Want als je niks onderneemt met wat je hebt geleerd… wat heb je er dan aan?

De ShareLife theorie combineert de nieuwste inzichten op gebied klantgedrag (trails&journeys), marktbewegingen en data-analyse enerzijds met zingevende verbinding, duurzame prijsstrategie en continue verbeteren anderzijds. De masterclasses worden gegeven door specialisten in de verschillende vakgebieden en geven een geheel nieuw fundament aan ondernemend gedrag en ondernemerschap. Elke mogelijke verander-uitdaging van een onderneming of grote werkgever, wordt begrijpelijk en bruikbaar gemaakt. De kennis leidt direct tot een focus op de zaken die er werkelijk toe doen.

ShareLife is een ondernemersmethode dat uitgaat van gelijkwaardigheid tussen mens en omgeving, waardoor het overal snel en effectief toegevoegde waarde biedt. Daarnaast smelten de theoretische masterclasses naadloos samen met de coaching sessies gericht op gedragsverandering, waardoor jouw transformatieproces naar impactvol ondernemend gedrag al snel, tastbaar vorm krijgt.